Cât te costă o femeie normală?

Cu vreo două seri în urmă ieșisem pe afară cu prietenii, nimic special, vreo patru cupluri. Unul din cuplurile respective fiind chiar în limitele legii, respectiv căsătoriți și cu copil. Aceeași rutină ca de obicei, două tabere bine definite de mâncători de semințe, unii cu sare, ceilalți fără..eu făcând parte din categoria celor ”cu”. La un moment dat, sexul schilambric din cuplul legal, respectiv ea, vociferează catre celelalte participante la marea dezsămânțare:
-Fată azi m-am tuns la /nuș ce plm de ”hairstilist” autohton/ și nici nu a costat mult!!!
-Cât fată? întreabă bineînțeles restul pizdetului.
-600 de mii și mi-a pus o grămadă de vopsea, că m-am și vopsit!
-Nu e mult deloc, fată să știi!!! Mă duc și eu să-mi spui unde pe unde vine ”salonu ăsta”...
Eu sunt puțin chelios defel și pot să spun că, deși mă tund săptămânal, costurile mele sunt nule, deoarece mi-am cumpărat mai demult o mașină de tuns și s-a amortizat până acum. Deci cumva sunt cam rupt de realitate în ceea ce privește prețul unui tuns, dar totuși cum ceapa măsii să-i dai unui lăbar 60 de lei pe un tuns și un slobozit de spârcăit de vopsit?
Fetelor, noi muncim pe banii ăia care vouă vi se par puțini și de multe ori ne pare rău să dăm 8 le pe un pachet de țigări, există persoane din mediul rural care au pensia cam la fel de mare, dar ce mai contează 60 de lei dacă iubita ta se face frumoasă pentru tine? Fix pula pentru tine...pentru tine există doar ținuta aia deloc sexi de purtat prin casă, există doar fața aia nefardată și cu puțină mustață pe la colțuri(că de tu o iubești oricum...) sau picioarele alea neepilate de două săptămâni că ”mâine mă epilez ca trebuie să mă duc cu fetele la solar și după la ștrand”
Deci, de ce căcat investim atâția bani ca să se bucure alții ? Simplu: că să se simtă ele bine în pielea lor, să le vadă restul lumii ce frumoase sunt ele și tu dobitocule ar trebui să te umfli în pene văzând privirile a 20 de bărbați ce spun: am fute-o pe nevastă-ta, e așa frumoasă că am și slobozi-o!!! Asta ar fi rău, dar nu imposibil de suportat. Ceea ce este cu adevărat inadmisibil este faptul că de cele mai multe ori cei 60 de lei sunt defapt 140 de lei(cum am aflat a doua zi, de la jumătatea mea cu țâțe), dar tu ca un bou fără păr nu ai de unde să știi și faci pe cocoșul știind doar de jumătate de pagubă!!!
Și te întrebi de multe ori de ce ”gay” înseamnă ”vesel”...

1 comentarii:

Anonim spunea...

Odata m-am tuns la un salon ce nu parea foarte scump si m-a costat 50 de lei. Mi-a venit sa plang. :D La alte saloane ma tundeau cu 16 lei si nu era cu nimic mai inferior.

Trimiteți un comentariu